1. Preferencyjna obsługa bez kolejki
2. Możliwość wjazdu do BOK na wózku od strony parkingu po prawej stronie budynku.
3. Przestronne BOK wraz z szerokim wejściem.
4. Dostosowane i wygodne stanowiska obsługi.
5. Wygodne ekrany z możliwością powiększenia tekstu.
6. Na wniosek można otrzymać FV w alfabecie Braille'a. Dostępna w ciągu 30 dni.
7. Możliwość rozmowy z doradcą klienta za pośrednictwem tłumacza polskiego języka migowego. Potrzebę rozmowy należy zgłosić 3 dni wcześniej.
8. Można otrzymać mailem dokumenty, które odczyta program czytający. Na wniosek oprócz dokumentów w PDF można otrzymać je w formacie doc lub odt.
9. Można otrzymać pomoc przy skonfigurowaniu ustawień telefonu czy tabletu.
10. Przeszkolona i pomocna kadra w biurze obsługi klienta. Dostępna:
- pod numerem telefonu 12 445 9000
- pod adresem e-mail bok@gigainternet.pl
- na facebook’u: https://www.facebook.com/F.H.GIGA
- BOK: Dostępność pracownika do pomocy
11. Można dokonać zamówienia i zakupu urządzenia końcowego, przystosowanego do używania przez osoby z niepełnosprawnością słuchu. Towar dostępny tylko na zamówienie.
Zespół GIGAinternet