Udogodnienia w Biurze Obsługi Klienta operatora FH GIGA Arkadiusz Koćma dla osób z niepełnosprawnościami.

1. Preferencyjna obsługa bez kolejki

2. Możliwość wjazdu do BOK na wózku od strony parkingu po prawej stronie budynku.

3. Przestronne BOK wraz z szerokim wejściem.

4. Dostosowane i wygodne stanowiska obsługi.

5. Wygodne ekrany z możliwością powiększenia tekstu.

6. Na wniosek można otrzymać FV w alfabecie Braille'a. Dostępna w ciągu 30 dni.

7. Możliwość rozmowy z doradcą klienta za pośrednictwem tłumacza polskiego języka migowego. Potrzebę rozmowy należy zgłosić 3 dni wcześniej.

8. Można otrzymać mailem dokumenty, które odczyta program czytający. Na wniosek oprócz dokumentów w PDF można otrzymać je w formacie doc lub odt.

9. Można otrzymać pomoc przy skonfigurowaniu ustawień telefonu czy tabletu.

10. Przeszkolona i pomocna kadra w biurze obsługi klienta. Dostępna:

- pod numerem telefonu 12 445 9000

- pod adresem e-mail bok@gigainternet.pl

- na facebook’u: https://www.facebook.com/F.H.GIGA

- BOK: Dostępność pracownika do pomocy

11. Można dokonać zamówienia i zakupu urządzenia końcowego, przystosowanego do używania przez osoby z niepełnosprawnością słuchu. Towar dostępny tylko na zamówienie.

Zespół GIGAinternet