Faq - często zadawane pytania
Co się dzieje po zakończeniu okresu promocyjnego ?
Po zakończeniu okresu promocyjnego, umowa przeksztłaca się na czas nieokreślony, natomiast abonament zostaje naliczany zgodnie z cennikiem podstawowym. Przed zakończeniem umowy skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez formularz kontaktowy lub zadzwoń 12 445 9000.
Nasi Handlowcy przygotują ofertę skrojoną na miarę.
Czy Internet ma limity pobierania danych ?
Korzystając z Internetu radiowego oraz Internetu światłowodowego możesz pobierać dane bez limitu.
Czy jest możliwość przydzielenia zewnętrznego adresu IP?
Tak, taka usługa kosztuje 10 zł, dzięki niej otrzymasz unikalny adres, który umożliwa dostęp do urządzeń typu: piec CO, monitoring, oświetlenie, z każdego miejsca na świecie.
Czy mogę oglądać Telewizję na wielu telewizorach
Dzięki usłudze multiroom, Klient uzyskuje możliwość oglądania w tym samym czasie różnych kanałów telewizyjnych, wiąże się to z instalacją dekodera STB do każdego kolejnego telewizora.
Więcej szczegółów dotyczących zamówienia usługi multiroom można uzyskać
poprzez formularz kontaktowy lub zadzwoń 12 445 9000.
Jak mogę sprawdzić prędkość łącza?
Prawidłowy pomiar prędkości można uzyskać za pomocą kabla LAN pomiędzy routerem (Port LAN/ Ethernet) oraz komputerem (Port LAN/Ethernet) (Rysunek 1). Jeśli nie korzystasz z urządzeń typu router, kabel od anteny odbiorczej należy umieścić bezpośrednio w porcie LAN w komputerze. Schemat prawidłowo przygotowanego stanowiska pomiarowego :
Rysunek 1 Połączenie router – komputer
Rysunek 2 Połączenie antena - komputer
W celu sprawdzenia przepustowości łącza należy skorzystać z dostępnego na naszej stronie testu prędkości http://gigainternet.pl/?page=speedtest
Wynik testu zależy od wielu czynników. Na co należy zwrócić uwagę w pierwszej kolejności?
- pobieranie/ wysyłanie plików do sieci w trakcie wykonywanego testu
- konfigurację oprogramowania antywirusowego
- ilość uruchomionych aplikacji korzystających z Internetu.
- sprawdzenie czy komputer jest wolny od wirusów
- czy masz zainstalowany aktualny plugin flashplayer w przeglądarce.
Jak ustawić listę 100 ulubionych kanałów w Telewizji Jambox ?
Dla dekodera MAG250 Jambox, szczegółowy opis tworzenia listy ulubionych kanałów można znaleźć na str. 12 instrukcji dostępnej pod adresem:
http://www.jambox.pl/sites/default/files/2016-instrukcja-jambox-kyanit.pdf
Jaki jest termin płatności rachunku?
Standardowy termin płarności wynosi 14 dni od dnia wystawienia faktury.
Nie dostałem/am faktury. Gdzie znajdę fakturę oraz numer konta do płatności.
Wszystkie faktury wysyłane są drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w umowie. Faktury wysyłamy zawsze 1 dnia każdego miesiąca, jeżeli faktura nie pojawiła się w folderze głównym należy sprawdzić również folder „spam”. Wszystkie faktury znajdują się również w Panelu Klienta (eBOK). W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt poprzez formularz zgłoszeniowy lub zadzwoń 12 445 9000.
Nie mam Internetu na jednym komputerze
Jeśli nie masz połączenia na jednym komputerze, a inne urządzenia działają poprawnie, sprawdź czy prawidłowo został podłączony kabel internetowy lub w przypadku połączenia bezprzewodowego, czy zostało prawidłowo wpisane hasło. Prawidłowe działanie usługi na innych urządzeniach wskazuję, że usługa działa poprawnie, a usterka leży po stronie komputera.
Nie mam Internetu.
Zarówno antena odbiorcza zamocowana na zewnątrz, jak i router są urządzeniami elektronicznymi i ich działanie zależne jest od napięcia. W przypadku braku Internetu pierwszym krokiem jaki należy wykonać jest odłączenia anteny zewnętrznej oraz routera z gniazda zasilania.
Odróżnienie urządzeń w sieci.
Dekoder telewizyjny
Terminale światłowodowe
Routery
W jaki sposób mogę zalogować się do Panelu Klienta?
Panel Klienta zawiera informacje na temat wybranych usług. Możesz pobierać faktury, sprawdzać biling rozmów telefonicznych oraz skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego. Aby skorzystać z panelu zaloguj się poprzez przycisk eBOK na naszej stronie www:
Aby zalogować się do swojego Panelu klienta należy wypełnić pola ID oraz PIN, dane do logowania znajdują się na 1 stronie umowy abonenckiej