FAQ

Co się dzieje po zakończeniu okresu promocyjnego ?

Po zakończeniu okresu promocyjnego, umowa przekształca się na czas nieokreślony, natomiast abonament zostaje naliczany zgodnie z Cennikiem Podstawowym. Przed zakończeniem umowy skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta poprzez formularz kontaktowy lub zadzwoń 12 445 9000. Nasi Handlowcy przygotują ofertę skrojoną na miarę.

Czy Internet ma limity pobierania danych ?

Korzystając z Internetu radiowego oraz Internetu światłowodowego możesz pobierać dane bez limitu.

Czy jest możliwość przydzielenia zewnętrznego adresu IP?

Tak, taka usługa kosztuje 10 zł, dzięki niej otrzymasz unikalny adres, który umożliwa dostęp do urządzeń typu: piec CO, monitoring, oświetlenie, z każdego miejsca na świecie.

Czy mogę oglądać Telewizję na wielu telewizorach

Dzięki usłudze multiroom, Klient uzyskuje możliwość oglądania w tym samym czasie różnych kanałów telewizyjnych, wiąże się to z instalacją dekodera STB do każdego kolejnego telewizora. Więcej szczegółów dotyczących zamówienia usługi multiroom można uzyskać poprzez formularz kontaktowy lub zadzwoń 12 445 9000.

Jaki jest termin płatności rachunku?

Standardowy termin płarności wynosi 14 dni od dnia wystawienia faktury.

Nie dostałem/am faktury. Gdzie znajdę fakturę oraz numer konta do płatności.

Wszystkie faktury wysyłane są drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w umowie. Faktury wysyłamy zawsze 1 dnia każdego miesiąca, jeżeli faktura nie pojawiła się w folderze głównym należy sprawdzić również folder „spam”. Wszystkie faktury znajdują się również w Panelu Klienta (eBOK). W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt poprzez formularz zgłoszeniowy lub zadzwoń 12 445 9000.

Nie mam Internetu na jednym komputerze

Jeśli nie masz połączenia na jednym komputerze, a inne urządzenia działają poprawnie, sprawdź czy prawidłowo został podłączony kabel internetowy lub w przypadku połączenia bezprzewodowego, czy zostało prawidłowo wpisane hasło. Prawidłowe działanie usługi na innych urządzeniach wskazuję, że usługa działa poprawnie, a usterka leży po stronie komputera.

W jaki sposób mogę zalogować się do Panelu Klienta?

Panel Klienta zawiera informacje na temat wybranych usług. Możesz pobierać faktury, sprawdzać biling rozmów telefonicznych oraz skontaktować się z nami za pomocą formularza kontaktowego. Aby skorzystać z panelu zaloguj się poprzez przycisk eBOK na naszej stronie www. Aby zalogować się do swojego Panelu klienta należy wypełnić pola ID oraz PIN, dane do logowania znajdują się na 1 stronie Umowy Abonenckiej.